My love for London, första veckan avklarad+några dygn

Tjosan!
 
Spontanbloggar nu! Tänker på mina kära, varav någon jag VET vill att jag skriver om allting här! Så allt för dig, älskling!
 
Första veckan: började med att Daisi, Kadri och jag var påväg till Roadhouse sådär på första kvällen bara någon timma efter ankomst. Åt riktigt ickesmakande kyckling på vägen dit och väl där så sökte jag jobb bara sådär, utan cv i handen. Det visade sig inte ge något. Vi dansade dock och hade roligt! Det var ett coverband som spelade, inte så bra, men det var bra drag!
 
Ons bjöd på fönstershopping i Fulham. Blev glad av att se att vi har Top Shop här, inte så långt ifrån oss. Men köpte inget, därav "fönstershoppingen".. Dom som känner mig väl vet att jag i princip aldrig går på stan för att Inte köpa något. Men men, är man petig så är man. Så kom endast hem med mat!
 
To, fre, lör var det storfestande av allra högsta kvalitet på favvostället The Fox. Rockklubb. Har velat dit ända sen dess. Tror jag för nu:et väljer att inte nämna något mer.
 
Söndag blev jag oväntat meddragen till en bar i Hammersmith där dom visade EM-finalen, så avnjöt ett glas vitt med flat mate T. It was niiice, och jag uppskattar stunder som dessa. Gillar att lära känna nya människor :)
 
Må-to var dock lugna, vandrade runt o checkade in området.
Torsdag kväll var det bio som gällde. Hur kul som helst! Ice Age 4. :D fy fan vad glad jag var. Skrattade ikapp med Daisi, Kadri och Jorge! Rekomenderar till alla att se den!
 
Igår var det fredag, och vi for på dagen till Chustlehurst för att gå ner i the Caves. 65 000 kvadratmeter stor yta. I många långa grottgångar. Det var bra allting förutom att vi kom för sent så vi missade guideturen. Det var Inte mitt fel!
Men vi hade tur, vi fick gå ner en liten bit helt gratis plus att snubben var ju grym! Så jävla skön alltså ;D så tre glada tjejer åkte därifrån. När vi kom till Hammersmith gick vi raka vägen till Tesco och handlade. Kadri och jag lagade såååååå himla god macrobiotics food. Ångade grönsaker, stekta nudlar i lök, stekta grönsaker och räkor, med klippt sjögräs och Kadris goda dressing. Jag drack mina Stella Artois och var glad :D
Efteråt bar det av till Electric Ballroom, ett stort ställe med massor deathmetal folk och andra svartklädda, samt avklädda människor. Det var roligt, men väldigt ovanligt. Jag blev förbannad på bartender-na (haha stavningen!) då dom såg så förvirrade och oproffsiga ut. Jag har sett dåliga bartenders i Pite, men dom två yra hönsen som jobbade i den baren där jag beställde igår, dom var i särklass sämst. Sen blev det ju inte bättre att jag fick en burk med red bull på sidan av glaset med jägermeister.. *suck* så där stod en arg Chirre och hällde upp sin egna drink ?! Aja, dom fick mina blickar minsann.
 
Dock så dansa vi ju järnet på det stora dansgolvet, till o med Daisi. Chocker!
Haha och vi ska inte prata om vägen hem. HAha jag tog oss hem, precis som jag lovade Daisi. Så allt är bra! Dock så friade jag till en random kille på ett kebabställe.. Han sa nej.. :( :P haha. Kvällen i sin helhet får ett högt betyg och jag ser redan fram emot kvällens bravader.
 
Inte att förglömma. Det är UFC 148 ikväll, och det skär i mitt hjärta. Jag vill ju se det så jääääääääääääävla mycket!! Förhoppningsvis så får jag se det i efterhand då jag inte kan betala för tjänsten pay-per-view med mitt kort då jag inte kan betala på internet med det. Asssssss!
 
Och lite kärlek till mina vänner från css i Puss och myschatten på skype! Ni är underbara och jag mår så bra av  att prata med er! <3
 
Mycket kärlek till mina vänner i Sverige och till min familj! Ni är ovärdeliga för mig! <33
 
Tack för idag, slut för idag! Muuaah!!

Kommentarer
Postat av: bubbi

ååh vad jag blir glad av att läsa om hur du har det! meeer sånt tack! <3

2012-07-09 @ 23:23:32
Postat av: bubbi

ååh vad jag blir glad av att läsa om hur du har det! meeer sånt tack! <3

2012-07-09 @ 23:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0