Wow, ett vinglas senare och allt vill bara ut (tankar, känslor i ord osv)

Hej alla goa!
 
Jag uppdaterar inte ofta utan bara när något verkligen faller mig in.
 
På tal om falla in. Eller ord och ord. Jag har aldrig känt mig så blessed. Av de vänner jag har. Måste lyfta fram Emma, min allra närmaste, no offence till er andra, jag har ett stort hjärta för många människor, och det råder ingen brist på hjärterum där inte.
 
Men Du, Emma. Har verkligen mer än någon annan funnits där nu när det varit som det varit det senaste året. Jag är inte alltid lätt att ha o göra med, men du har verkligen visat att du finns där, även när inte jag hört av mig. Den tacksamhet jag känner är med livet bundet. Vill bara säga att jag önskar att jag aldrig förstör något mellan oss, för du är som min bättre hälft. Vad ska jag med karlar till?! ;)
 
Imorgon är en riktigt Stor dag! Det blir middag och bowling i Lule med ett annat favvogäng av brudar (OH I mean, GOD bless the females) för Ni är också sådana solstrålar i mitt liv, och jag börjar gråta som en gris så fort jag tänker på hur mycket jag saknar er! Och det innefattar er alla! Ellen, Linnéa, Jenny, Michaela, Jullan, Rubban, Therese och Emelie plus dem som inte kan vara med imorgon.
Känns som att dessa tårar kommer smyga sig fram när vi ses, så utifall att det händer så ska ni veta att det är bara kärlek och glädje över att äntligen träffa er igen!

Nu till något helt annat! Kroppskomplex och libido-tjafs. Ifall någon missat det - så är jag ju sååååå into MMA nuförtiden! Sen 1,5 år typ ;p Och alla mina manliga vänner där ute som garanterat tänker att jag bara tittar på UFC för att se muskulösa män brottas och tampas har ju fel. Självklart inte heelt fel, men jag är väldigt intresserad av sporten.
Dock märkt att jag fått sådana komplex efter att titta så mycket på muskler som jag gör. Jag har en kort period i mitt liv varit relativt tränad (i ödmjukaste laget beskrivet) och här kommer sexdriften in i bilden också. Jag har aldrig varit så driven som då. Aldrig känt mig så sexig som då. Aldrig mått så bra som då. Och trots dessa minnen så klarar jag inte att motivera mig till att träna så hårt igen.
 
Kan någon ge mig en ordentlig bitchslap på högerkinden så jag kanske vaknar till?
 
Det värsta är ju att jag är medveten om det!!!!!! Jag sitter ju för tusan och skriver om det, och inte är det första gången. Jag vill så gärna ha den kroppen igen, ha den sexlusten igen, må så bra igen. Se mig själv så igen.

Jag har i alla fall bestämt mig att köpa gymkort så fort lönen kommer och sen börja träna ordentligt. Hade ännu hellre sett att ha en gympartner, men det löser sig eftersom, då jag inte egentligen är någon blyg j*vel.
 
Så vi får väl se nu då, vad som händer, om det blir av eller ej! Jag hejar på mig själv!
 
Hoppas att ni gör det också!
 
Puss och kram!
 
Cia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0