Hemvändaren gör mål.

Hade världens bästa dag igår, det var check check check, på allt.

Vad hände sen? Som idag. Jadu, det känns som att sugas in i dammsugaren. Fy fasen vad jag har en dålig dag idag. Och jag vet om det, men ändå reagerar jag helt galet till vissa saker.

Som när en vän till mig sa att han laddat ner porr i hd-kvalitet. Då blev jag äcklad :S jag som inte alls nånsin är fin i kanten :S jag förstår mig inte på mig själv.

Och nu då, börjar jag lipa för att jag inte får se hockeyn. Asså seriöst?! Tjejsur? Pms typ? Jag har inte ens mens.

Fattar inte varför jag får sånna idiotiska utspel. Typ utskällningar hit o dit. Gav värsta utskällningen till morsan för att dom inte sagt att det var hockey och för att dom inte hämtat mig.

När jag börjar rannsaka mig själv så känner jag ju vad som är felet. Är frustrerad. Känner att jag vill komma hem. Fastän jag trivs här som att det vore hemma. Jag har sovit alldeles för länge och konstiga tider. Jag äter inte ordentligt. Plus att jag äter en antibiotika som gör mig illamående. Är hungrig i detta nu.

Nej men jag är frustrerad. Har känt så länge nu att det måste hända nånting i mitt liv. Känner mig bara så fruktansvärt understimulerad. Och jag vet att ett par joggingturer i veckan hade löst det problemet men jag är förkyld nu så avstår. Dock medför det beslutet att jag är tjejsur och frustrerad.

Vill i alla fall inte låta det gå ut över andra, så om någon läser detta som råkat ut för lite hetsigt humör från min sida så har ni förklaringen framför er.

Vän: "Glöm inte bort att du är underbar, Chirre"

Tack vännen, men jag kan inte se det just nu.

Vill se hockeyn!!!! Men får inte, och måste bara acceptera det. Jaja, det är inte hela världen.

Tack alla som läst, ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0