Suck och stön och vad gör man sen?

Hoh, sätter mig och försöker skriva av mig litegrann, i ett försök att ändå lätta mitt hjärta fastän det är offentligt ;S
Det har hänt gode mycket i mitt liv nu, väldigt mycket som har skakar mina grunder. Detta har tyngt mig, men det är ju bara att gå vidare, le och vara jag.
Måste ge cred till mina vänner, för hur fantastiska ni är! Ni vet vilka ni är!

Nu står jag inför en sommar som kan bli den bästa i mitt liv. Dock så är risken stor att jag kommer vara arbetslös, och då blir det inga resor, sorry brudar, men ni förstår.

Hujja, kan liksom inte skriva det jag verkligen vill skriva...

Okej, det är en person jag smått lärt känna som gör mig sååå svag! Mitt hjärta dunkar och jag vet inte vad jag ska ta mig till :O Jag har nyss blivit singel, och jag känner att jag gör något förbjudet.

Ställer mig frågan hela tiden, hur är det möjligt att jag känner såhär?!?!

Nu måste jag suck it up, göra mig i ordning för stan med mama!

Puss o kram alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0