Knepig person

God dag, tjohej, trevligt oh nej!
Galen i big brööder! Och gott vare här! Fick mitt vin igör, och vips är man kör.
Ska man betala, sno eller dra en nit. Kom på mig själv idag, vart tog jag vägen förra året.
Allting händer så fort för mig, för fort för fort för fort för mig.
Jobb hit, och studier bort. Han tjatar och tjatar, vilket jag hatar. Igår och idag, allt blivit bättre!

Min lycka då, min sömn idag. Fick familjebesök, såg Botched! Jag älskar Botched!
Älskar rysk humor. Vill ha sol nu! Men oooh så underbart väder vi har!
Han tjatar, och galen jag blir. "Mördad".. Hm...

Senast jag bakade saffransbröd blev det soptunnan direkt. Vad tråkigt att det är reklam hela tiden.
Loreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen! Finns det någon som är bättre? Nej!

Jag är helt seriös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0