Lite rubbad..

Jag började med Msn när jag var runt fjorton år ungefär. Det var ganska struligt, massor med olika kontakter som jag egentligen inte kände, småprat hit och dit, så det tog slut under hösten 2008. Största anledningen var ju att jag började dejta Facebook. Det växte sig snabbt starka band mellan oss och Msn glömdes bort. Men Facebook stötte på farligt motstånd.
Vid årsskiftet 09/10 förändrades allt. En människa, vid namn Mattias dök upp från ingenstans.. Jo, Luleå.. och jag föll som jag aldrig fallit förut. Alltså mer än sex meter!

Det var underbart och så vidare...

Nu ska vi flytta ihop! :D och det kommer bli så skönt med en trea! Hallelujah för drömmar som går i uppfyllelse!

Kommentarer
Postat av: Nanette

Nej, men gud vad kul! Grattis! :D

2010-10-04 @ 13:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0