Febertankar av att sitta framför kaminen i en timma och koka!

Sitter och blänger på fritidsresors katalog som ligger och suktar efter mig på köksbordet. Kan jag bara titta och känna lite, utan att bli galet besatt? Vågar man närma sig?



Njaaaa..



När jag väl hittar någon plats jag vill besöka så drömmer jag mig bort dit i veckor! Om än ordet "besatt" är väldigt starkt, så måste det ligga närmast hur jag känner mig. Sanning gör en ju ledsen.. Att jag inte kan åka någonstans. Får jag svära så faaaaan vad det suger!

Tänka sig hur skönt det skulle vara med solen! Sol, värme, vatten och vatten, vatten! :D Gå runt och ta in nya intryck och dofter. Se hur människor gör sig till för pengar! Se byggnader och skulturer som skiljer sig från det vanliga. Bara att få känna den där lätt flytande känslan i kroppen! Som att gå på moln,. tills du gått så mycket att du får blåsor på fötterna! Träffa människor, och bli bruun! :D LOVELI!

OCH MATEN! Maten är icket att förglömma! Fi fasen, vad underbart! Man blir ju tokig här där man sitter. :S

Take me away, now!
Fast vill vara hemma till praktiken imorgon :D

Jag har ett så tacksamt liv!
Är på fötter igen, efter min kanins bortgång. Det var ju det enda rätta, och det har jag vetat hela tiden :) Är tacksam för tiden vi hade tillsammans!

Idag har jag varit på ett informationsmöte om ungdomsgarantin/jobbgarantin på arbetsförmedlingen. Känner mig inte så klar på rött och grönt just nu. Och inte blev det väl heller bättre av att jag vid frukostbordet kom på att jag borde starta ett eget företag. Inte för att jag är låst till det fina förslaget, men med mina tankar så börjar det ett helsikes planerande!

Nu ska jag sluta sitta här, och gå in och googla på lite skolor! Byebye lovers!

Förresten måste jag ju säga att Mästarnas mästare är det bästa på tv just nu. För oss som vill ligga isäng tidigt, annars ligger So you think you can dance högt på listan!

Pussssah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0