Dagens poäng!

Jag har aldrig tyckt om att ta tabletter när jag har haft huvudvärk eller feber, eller andra smärtor. Det är typ bara mensvärken jag försöker döda med smärtlindrande. Men annars så försöker jag undvika det. Jag tror inte att det är bra för människan egentligen att använda sig av onaturliga produkter.
Vem vet, vi kanske har så mycket cancer i vårat samhälle just på grund utav "labratoriekost". (=Mitt personliga uttryck sedan några år tillbaka. Väldigt stolt, såklart! Innebörden rör allt vad tillverkad mat och tilltugg betyder. Godis, konservering, tillsatser m.m.)

Men något som jag tror är farligt vanligt, med alla typer av mediciner, Speciellt dem som vi fått utskrivna av läkare, är att vi slarvar med att läsa bipacksedlarna. Vi har ju redan fått information av läkaren. Eller?

Jag vill lyfta fram nyttan med bipacksedeln! Att läsa den kan förändra ditt liv.

Dagens plus - bipacksedlar
Dagens minus - bieffekter



Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0