Som en ny människa: Gammal, gråhårig och löstandad..

.. and it hurts with every heartbeat
            but I don't look back
Still I'm dying with every step I take, but I don't look back



Nu är jag gammal - 20 år - och inom loppet av tio dagar har jag blivit gråhårig ooooch skaffat tandställning, OH hey, vilken omställning!
Det var igår.

Idag har jag inte kunnat tugga över huvud taget! Tänderna har börjat ge efter litegrann och jag kan liksom röra på dem... LÖSA TÄNDER!?!? PANIK?!
Och det gör så fruktansvärt ont. Det känns som att jag fått en rejäl smocka över munnen. Har varit svagt svimfärdig hela dagen, men det känns bättre nu.

Meen (!), äntligen är jag ljusljus igen! Tänkte platina, men gav mig för frissan som tyckte att jag skulle köra ask istället, just på grund av att jag hatar gula nyanser i mitt hår - det får min hy att se pipigt dålig ut. Såå, nu är jag silver igen! Like it a lot!
Bjuder inte på någon bild just nu, där jag ler överdrivet stort för att visa upp min nya metall - jag är alldeles för snorig!

Så till det! Jag - förkyld - igen. Får väl tänka att det var ju faktiskt två månader *försöker bli superglad men kommer på* sedan jag var förkyld i tre månader konstant.
Alltså inte superduperglad över det. 3 sjuka månader minus 2 friska månader = usch, jag ligger på minus.


Nu blir det mat! Tuggfri mat! Gröt. Tjohej leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0